از دکتر بپرسید

بالا رفتن فشار با اینکه قرص مصرف می کند - پرسش 17

  • تصویر کاربرNazari چهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 9 ماه پیش) مشاوره
    سلام آقای دکتر پدر من 60 سالش هست، حدود 10-15 سالی هست که فشار خون گرفته و تحت نظر پزشک هست، 4 سال پیش ناگهانی فشار بالا میرفت کلی آزمایش داد گفتن اکسیژن خون کم هست دکتر دارو داد خوب بود، الان مجددا عصر و غروب که می شود فشارش بالا میرود و لرزش می گیرد با فشار 16 روی 9البته یک ماه هست که قرص پروستات مصرف می کند، می خواستم بدانم با اینکه قرص های فشار و رقیق کننده های خود را مصرف می کند چرا فشارش بالا میرود و می لرزد . چه باید کرد.باتشکر
    1. تصویر کاربردکتر محمدحسین نجفیچهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 9 ماه پیش)
    2. تصویر کاربردکتر محمدحسین نجفیچهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 9 ماه پیش)

به سیستم پرسش از دکتر محمد حسین نجفی متخصص فشار خون در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.