از دکتر بپرسید

خارش پوست - پرسش 2166

  • تصویر کاربر Alen چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸( 3 ماه پیش) فشار خون بالا
    ضمن عرض سلام و درود ، ٣٣ سالمه ٥ ساله والسارتان ٨٠ روزي يك عدد و ٢ قرص پروپرلنول ٢٠ ، ( ١ عدد صبح و ١ عدد شب ) استفاده مي كنم ، شركت قرص والسارتان عوض شده و بدنم از هنگام خوردن قرص تا ٨ يا ٩ ساعت شديدا مي خاره و جاي خارش قرمز ميشه آيا امكان داره از قرص باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمدحسین نجفی چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸( 3 ماه پیش)

      سلام

       

      بله ممکن است ناشی از حساسیت به داروی جدید باشد. اگر مقدور است از داروی شرکت قبلی استفاده کنید اگر امکانش فراهم نیست باید زیر نظر متخصص قلب داروی شما به داروی دیگری تغییر یابد

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به سیستم پرسش از دکتر محمد حسین نجفی متخصص فشار خون در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.