ویزیت آنلاین با دکتر محمدحسین نجفی

ساده‌ترین شرایط اجاره هولتر فشار خون در منزل !

امروزه برخی از بیمارستان های قلب و عروق برای کمک به نظارت هر چه دقیق تر بیماران قلبی اقدام به اجاره دستگاه هولتر فشار خون می کنند که به دو صورت ۲۴ ساعته و ۴۸ ساعته می باشد. اما ممکن است سوالاتی از قبیل شرایط نصب هولتر فشار خون در منزل چیست؟ تعرفه قیمت و تفسیر آن چگونه صورت می گیرد؟ در ذهن شما ایجاد شده باشد. برای دریافت پاسخ پرسش های خود با ادامه این مقاله از ویکی فشار همراه ما باشید.

هولتر مانیتورینگ فشار خون چیست؟

دستگاه هولتر فشار خون به عنوان یک دستگاه کلاسیک در مطب و بیمارستان های قلب و عروق به حساب آمده و می تواند در شرایط مختلفی توسط پزشک درخواست شود. بنابراین هولتر فشار یکی از محبوب ترین دستگاه های اندازه گیری فشار خون طولانی مدت است که قابلیت ارائه طیف فشار خون به صورت ۲۴ و ۴۸ ساعته را دارا می باشد. در چنین حالتی امکان طبقه بندی بهتر بیماران و ارائه تنظیمات درمانی بهینه و فردی در ارتباط با مدیریت فشار خون میسر می گردد.

مانیتورینگ فشار خون انجام شده توسط این دستگاه شامل اندازه گیری فشار خون در فواصل منظم است که در یک دوره ۲۴ ساعته تحت فعالیت های روزانه از جمله خواب صورت می گیرد. نحوه تنظیم کردن دقیق هولتر فشار خون بدین صورت است که در طول روز هر ۳۰ دقیقه یک بار و از ساعت ۱ شب تا ۸ صبح هر یک ساعت، فشار بیمار گرفته خواهد شد.

اجاره هولتر فشار خون و نحوه استفاده از آن

هولتر فشار خون دستگاه قابل حملی است که بر روی یک کمربند بسته شده و از طریق یک کاف به بازو متصل می شود. بدین ترتیب برای تشخیص فشار خون سیستولیک، دیاستولیک، متوسط و همچنین ضربان قلب استفاده می شود. پس از تکمیل تمامی این موارد، دستگاه به رایانه ای متصل شده و گزارشی از ۲۴ ساعت، زمان روز و شب، خواب یا بیداری (در صورت ثبت)، میانگین فشار خون سیستولیک، دیاستولیک و ضربان قلب را ارائه می کند.

معمولا برای نگهداری هولتر شرایط خاصی وجود ندارد و شما می توانید سوالات مربوطه به اجاره دستگاه هولتر فشار خون در تهران را با پزشک خود مطرح نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل اعم از تمام شدن باتری، از هیچ نوع باتری خارجی دیگر به صورت خودسرانه برای تعویض آن استفاده نکنید. به محض اتمام باتری، با مرکز تماس گرفته و راهنمایی های مربوطه را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجاره هولتر فشار خون کلینیک دکتر محمد حسین نجفی می توانید از طریق شماره تماس های کلینیک با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

تفسیر هولتر فشار خون

بستن هولتر فشار خون معمولا توسط پزشک یا پرستار در منزل یا مرکز درمانی صورت گرفته و تفسیر آن نیز برعهده پزشک خواهد بود. پس از پایان دوره مانیتورینگ، بهتر است به تنهایی اقدام به باز کردن هولتر با سیم نکنید. به منظور ارسال هولتر به مرکز نیز می توانید از مرکز درمانی مربوطه کمک بگیرید.

قیمت اجاره دستگاه هولتر فشار خون

تعرفه کرایه هولتر فشار خون در منزل بسته به مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی و نوع وسیله آن متفاوت خواهد بود. قیمت هولتر فشار خون در کلینیک قلب دکتر نجفی بسته به نوع ۲۴ الی ۴۸ ساعته در حدود ۹۰۰ الی ۱۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. اما برای اطلاع دقیق تر از شرایط اجاره هولتر فشار خون تهران می توانید با کلینیک قلب و عروق دکتر محمد حسین نجفی تماس حاصل نمایید.