ویزیت آنلاین دکتر محمدحسین نجفی

از دکتر بپرسید

تری گلیسرید - پرسش 2516

  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۲۰ بهمن ۹۸( 1 ماه پیش) چربی خون
    باسلام وتشکر ازوزیت ومشاوره از راه دور
    من سال ۸۳دچار ایست قلبی وهایپکسی شدم و۳۷روز درکمابودم وپس ازکما دلیل استفاده از قرص دچارافزایش تری گلیسرید شدم که درآن سالها ۵۰۰بود کاهش پیدانمیکند کبدم چرب شده تحت نظر پزشک متخصص بودم مدتی است که دارو هم مصرف نمیکنم چه دارویی مناسب وموردتجویزشماست لازم به ذکراست که زیرپاهایم شب ها آتش میگیرد وخوابم زیاد است فعالیت ورزشی دارم وسنم ۴۵وزنم ۹۰وقدم ۱۷۷سانت هست باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمدحسین نجفی یکشنبه ۲۰ بهمن ۹۸( 1 ماه پیش)

      اگر هنوز تری گلیسرید بالا دارید بهتر است از اتورواستاتین 40 روزانه یک عدد زیر نظر پزشک خود استفاده کنید و به طور دوره ای ازمایش بدهید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به سیستم پرسش از دکتر محمد حسین نجفی متخصص فشار خون در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.