از دکتر بپرسید

فشار خون - پرسش 2278

  • تصویر کاربر مرتضی دوشنبه ۹ دی ۹۸( 1 ماه پیش) فشار خون بالا
    سال 96 بخاطر انسداد روده بزرگ تحت عمل جراحی قرار گرفتم.شیمی درمانی هم ب مدت 6 ماه انجام دادم.اخیرا بخاطر دیسک خفیف کمر ،دچار کمر درد شدم و برای تسکین درد قرص دیکلوفناک یا ایندومتاسین میخورم.متاسفانه برخی اوقات پس از مصرف مسکن برای درد کمر،فشار خونم بالا میرود«160/90»قبلا سابقه فشار خون نداشتم.48 سال دارم.ممکنه علل ایجاد فشار بالای خون مرا بفرمایید؟سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمدحسین نجفی دوشنبه ۹ دی ۹۸( 1 ماه پیش)

      سلام

       

      فشارخون شما ممکن است دو عامل داشته باشد یکی درد فراوان و دیگری مصرف ایندومتاسین. بهتر است یک بار نزد متخصص قلب ویزیت شده و اکو برای شما انجام شود

به سیستم پرسش از دکتر محمد حسین نجفی متخصص فشار خون در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

 

11+